5 augustus 2013

Dag 28, 3 aug, La Chapelle-Vieille-Foret, 29km (622km)

Vannacht onweerde het. En vanmorgen toen ik vertrok ( Anja en Henk waren al even weg) was het droog. Ik had de route snel gevonden en was zo het dorp uit.

 
Na ongeveer een uur zag ik de andere 2 lopen. We hebben de rest van de dag samen gelopen. Het was een mooie wandeling met veel afwisseling. We hebben velden en bossen gehad met mooie uitzichten.


Even later begon het dan toch te regenen. Gelukkig maar heel even maar het gras is dan toch nat en het duurde dan ook niet lang voordat ik natte voeten had.

Onderweg hebben we lekker lopen snoepen van bv graan, maar ook staan er pruimenbomen langs de weg, en die zijn lekker!
Dat was maar goed ook want eten kopen kon vandaag pas in de middag, daarna moesten we nog 11km door bos en natte wegen.


Soms echt langs het randje om niet tot je knieen door het water te hoeven. (Hier loopt Henk)

Soms schiet er ineens wat wild voor je neus weg.

Om een uur of 5 had ik het gehad. We zaten op een picknick plek en moesten nog zo'n 3 km. Daar zouden we in een kleedlokaal van de voetbalclub kunnen slapen. Op de kaart konden we het voetbalveld niet vinden en na het te hebben gevraagd was het toch nog wel een heel stuk lopen.
We hebben besloten om bij de vijver die bij de picknick lag te overnachten. Een mooie plek met een geweldig uitzicht!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten