26 augustus 2013

Dag 51, 26 aug, st-Pierre-de-Frugie, 26km (1178km)

Eerst zal ik (omdat het een paar keer is gevraagd) m'n regenrok laten zien. Een handig ding dat ik ook gebruik om op te zitten als het gras nat is tijdens een pauze. En....natuurlijk home made :)




Vandaag had ik een rustdag ingepland. Jammer genoeg kon ik niet blijven in de gite en hebben we (Bert en ik want tijdens het avondeten stond hij ineens weer voor de deur) de tocht naar een dorpje voor La-Coquille gemaakt naar een gite. Vanavond kan het nog wel eens stevig regenen dus een gite is dan beter dan een tentje. 

Het was een loodzware (omdat m'n benen en voeten na de vorige dag niet meer willen) maar wel een mooie dag. 



Gelukkig was er deze keer weer eens een flink stuk bos waar we doorheen moesten. De temperatuur was goed en het was droog, dus eigenlijk een prachtige wandeldag. 


En nu maar hopen dat er in de gite wat eten ligt want alle winkels zijn weer eens dicht vandaag. 
Ondanks dat we zo moe zijn hebben we gelukkig nog wel een paar momentjes gehad dat we ontzettend hebben moeten lachen, dat houdt in ieder geval de moet erin. 


We komen aan bij de gite, en het is een gite municipal (gemeente gite) en da's meestal wel goed en goedkoop. Er staat volop eten en het is tot nu toe wel de mooiste die ik heb gezien. 



6 opmerkingen:

  1. Hi Twan, wel een raar ding dat regenrokje... als je het voor je houdt komt het van je schouders tot aan de grond, en als je het aanhebt maar net over de knie!! Maar wel erg sexy ;)
    Bedankt voor de foto's,ook wij waren erg benieuwd naar dit nieuwe regenmode modelletje hahaha
    Groetjes Ruud en Jozé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je dit vanavond nog leest; Fijne avond en denk aan morgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij staat je geweldig!!! Je kunt er wel patent op aanvragen en een webwinkel beginnen. "Regenrok an van Twan.nl"
    groetjes, Joop en Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A wel Twan, wa ziede gij er patent uit mee da skon rokske. En nog wel wel zelf in mekaer geflanst tot da ut paaste en gij ut goed vond ston.
    Nou Twan, ut stot oe goed, dor kunde mee voruit tot an Spanje an toe, zeker weten..
    Lop ze en groetjes van oew peettante en menne mens.
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HAHAHAHAHA, en die grijns erboven!!!!!!! Foto van het jaar!
    Mss dat ik de enige ben, ik had een beeld van een schotse kilt, van blauw plastic. Blijkt groen te zijn maar verder klopt het aardig.
    Van een kilt zeggen ze dat je er niet te veel onder mag, lijkt me in dit geval nogal koud. Of heb je ook een wollen onderbroek mee? Die mag weer niet nat worden...
    Voor de komende dagen wordt het redelijk tot goed weer. Hopelijk heb je hem voorlopig niet nodig.
    hihihihi.
    Groetjes Marion en Sybo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Twan,

    Bijzonder hoor die rok!! Heb je die ook nog in andere kleuren :-)?

    groetjes
    Joop

    BeantwoordenVerwijderen