12 augustus 2013

Dag 34, 9 aug, Arbourse, 33km (763km)

Toen ik vanmorgen het huis verliet was alles nog in diepe rust. Na het uitgebreide diner van gisteravond hadden ze het nodig denk ik. 

Het was weer fris. Dus maar meteen m'n windjack aan en op zoek naar de route. Ik zat een stukje van de route af en moest eerst naar het dorp lopen om hem weer op te pikken. Gelukkig was het niet zo ingewikkeld en had ik hem zo weer terug gevonden. 

Het eerste stuk was geweldig! Wat een mooie en weidse uitzichten. Zeker in de vroege morgen als het net licht word is dat prachtig. Nooit gedacht nat ik voor m'n lol zo vroeg m'n bed uit zou komen....


 A een uur of 1,5 werd het tijd voor m'n pauze. Boven op een heuvel vond ik een gerestaureerde wasplaats met een bankje ernaast. Ik bad nog wat oud brood en ipv ontbijt had ik wat fruit meegenomen. 



Het brood heb ik met de laatste honing die ik nog bad een beetje op smaak gebracht en toen kon ik er weer even tegen, maar ik moest wel nodig boodschappen doen. Gelukkig liep ik naar Varzy en kon ik daae eerst naar de bakker en daarna naar de supermarkt. Daar heb ik weer nieuwe honing en snikkers ( voor als ik er even doorheen zit ) ingeslagen samen met een lading fruit voor onderweg. 


Nou, m'n rugzak was weer zwaar dus ik kon er weer tegen. 
Na Varzy liep ik de bossen in. Het was een lang en saai stuk met brede lange rechte paden. Daar krijg je zere voeten van. 
Gelukkig kon ik wel mooie plekjes vinden om te rusten vandaag. 

Dan smaakt je net vers gekochte pain toch nog lekkerder. Ook de volgende pauze had ik weer een mooi plekje al moest ik daar wel even op wachten. 
Er kwam eerst heel veel bos...hier zal ik een paar plaatjes laten zien waar ik zoal door ben gelopen. 





Eindelijk na 9uur lopen kwam ik bij de refugio aan. Daar werd de sleutel gebracht en kon ik eindelijk douchen. Er stond eten, met de prijs erop geschreven, dat ik mag gebruiken. Heerlijk om na zo'n dag eerst even op je bed te liggen. 

Later kwamen er nog 2 Spanjaarden op de fiets. Die gaan eerst nog boodschappen doen, das makkelijk met de fiets he, ik loop geen meter meer!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten