5 augustus 2013

Dag 29, 4 aug, Chablis, 24km (646km)

Vannacht heb ik heerlijk geslapen. Toen ik vanmorgen wakker werd hoorde ik de vissen springen in de vijver. Alles was nog mooi droog dus ik kon snel m'n tentje inpakken om te vertrekken. 
Ik merkte al snel dat er iets niet goed zat in m'n rechter schoen , en toen ik die weer uit deed bleek dat ik gisteren toch iets teveel had gedaan. Nadat ik hem heb in getapet ging het beter. Wel was het nog lastig op asfalt. Daarom heb ik eigenlijk de hele dag op elk stukje gras dat ik kon vinden gelopen.
Het was weer een mooie route om te lopen. Hier zijn een paar fotootjes van onderweg.
Vanmorgen een klein stukje langs een kanaal, de damp komt nog van het water.




De vlaktes worden nu wel snel kaler. Alle graan en koolzaad is al bijna gemaaid. Maar het uitzicht wordt er niet minder om.
De weg voor me lijkt soms oneindig. Soms (als je moe bent) kan de moed je echt in de schoenen zakken, en die zijn dan al zo zwaar....

Dan, op het heetst van de dag wordt het weer tijd om de schaduw op te zoeken en even een dutje te doen, hierna nog maar zo'n 5 km en ik ben weer op m'n slaapplek.

En dan opeens sta je midden tussen de wijngaarden van Chablis.


En als ik het laatste stukje bos uitkom ligt daar het stadje Chablis, eens kijken of ik daar vanavond een wijntje kan scoren....

'S middags nog even iets gegeten in het centrum. 



Jammer dat het zondag is, anders had ik meteen boodschappen voor morgen kunnen doen want dat kan pas op het eind van de route.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten