12 augustus 2013

Dag 35, 10 aug, La-Charite-sur-Loire, 24km (787km)

Vanmorgen heb ik zo stil mogelijk gedaan om de Spanjaarden niet wakker te maken. Om 7:00 was ik klaar en kon ik vertrekken. M'n voeten waren nog niet echt uitgerust maar ik moest toch verder. 
De lucht was mooi en de temperatuur lekker, het beloofde een mooie dag te worden. Het was nog wel wat heiig maar dat trok snel op. 

Omdat ik nog niet helemaal fit was heb ik vandaag wat extra pauzes genomen. 

Om een uur of 10:30 kwamen de 2 Spanjaarden me achterop gefietst. Ze fietsen de wandelroute, da's een hele uitdaging omdat de paden niet altijd even begaanbaar zijn. 
Na een korte babbel (op z'n frans, engels, spaans) hingen ze weer verder. 
De weg was soms weer lang en zonder bochten, je ziet zo wel waar je heen moet. Kijk maar eens in de verte!
Ik was mooi op tijd in het stadje. Natuurlijk was alles tot 14:30 gesloten dus heb ik even met een engelse dame zitten babbelen op een terrasje. Toen de vvv open ging ben ik eerst de sleutel op gaan halen en boodschappen gaan doen voor het avond eten en morgen. He is een leuk plaatsje waar ik 's middags nog lekker op een trapje mensen heb zitten kijken. 






De slaapplek is weer prima met alles erop en eraan, douche wc keuken incl potten en pannen ed. Daar ga ik vanavond m'n potje koken. Zo houd ik m'n budget een beetje binnen de perken. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten