15 augustus 2013

Dag 39, 14 aug, Villeneuve-sur-Ser 16km (860km)

HVoorzichtig ben ik vanmorgen opgestaan. Ik had heerlijk geslapen en er stond al een ontbijt op me te wachten. 2 vragende gezichten, gaat ie vandaag lopen???
En ja hoor! Ik ben gegaan. Het ging best goed. Af en toe voelde ik nog wat vervelen in m'n rug en buik maar dat trok dan snel weer weg. 
T was goed om weer te gaan. Het weer was lekker fris en m'n nieuwe schoenen liepen heerlijk. In Bourges heb ik nog even een "pain complet" gekocht en in het volgende dorpje zou een winkel zijn voor de verdere boodschappen. 
Na een korte pauze bij de kerk ben ik naar de "Carefour" gelopen. Toen ik de hoek om kwam zag ik iemand met een rugzak. Ineens stond die daar met z'n handen in de lucht, was het Bert!! Dat ik nou net DIE hier in de vroege morgen mag tegenkomen. Ik heb even m'n boodschappen gedaan en we zijn samen verder gelopen voor eerst onze traditie "een pintje" 

In eerste instantie wilde hij een lange tocht maken vandaag maar ik had een kort stuk in gedachte naar een kamping in Villeneuve. Eerst nog een pauze onderweg en wat dorpjes verder. Bert loopt (zoals ik al eerder vertelde) met een autokaart en een kompas! Das een hele uitdaging. 


Nadat we een biertje hadden gedronken besloot hij vandaag ook op de kamping te blijven. 
Het is wel lekker om een dagje zo rustig weer te beginnen. We zouden een pizza gaan eten vanavond maar nu blijkt die tent ineens dicht te zijn. Das jammer als je er zo naar uit hebt gekeken. 
Morgen ga ik weer een stukje verder waarschijnlijk. Het schijnt een feestdag te zijn en alles is dicht morgen. Eens kijken hoe ik aan eten kan komen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten