12 augustus 2013

Dag 37, 12 aug, Bourges, 30km (844km)

Vandaag was een lange en vermoeiende dag. M'n voeten willen niet meer door al die asfalt en m'n benen zijn moe. Vandaag begon ook m'n knie weer een beetje vervelend te doen. Ik zat er vanmiddag echt even doorheen. 

Toch begon het weer mooi vanmorgen. Lekker fris en een mooi zonnetje. 
Op een gegeven moment zag ik zelfs mezelf lopen. 
Zoals al gezegd, de weg was lang recht en asfalt. Slechts in het midden een stukje grindpad door een bos. 
Maar veel langs wegen. 
Soms zag je het eind niet eens. 
Maar soms ook was het best mooi en stond er een boompje waar ik onder kon rusten in de schaduw. 
 Rond de middag, toen ik een wat langere pauze had om te eten, kon ik Bourges in de verte al zien liggen. Het was toch nog wel even lopen want het was nog zo'n 6km. En da's best ver als je eigenlijk al klaar bent voor die dag. 
Na een uurtje of zo was ik bij de rand van de stad. Daar heb ik nog even de benen gestrekt voordat ik op zoek ging naar de kathedraal voor een stempel en het onderdak adres. 
Nou dat was maar goed ook want het was toch nog verder dan ik dacht. Op m'n tandvlees kwam ik bij de kathedraal. 

Nadat ik m'n stempel had ben ik op zoek gegaan naar het onderdak adres. Ik moest even zoeken maar na een paar keer vragen stond ik toch voor de deur. Eerst een lekker biertje en dan onder de douche en de was doen. Wat kan het leven toch simpel zijn..... Als je maar niks meer hoeft...

Nou niks!!!!!!!
Ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht!
Zijn ze niet prachtig!! Omdat de zolen van m'n schoenen door het rubber heen gingen ( dat krijg je als je oude schoenen aan doet ) moest ik toch wat anders. Laat dit nou het land van de Decatlon zijn. De vrouw de huizes moest nog een rugzakje hebben en wilde wel met de auto rijden. Dat laat ik me natuurlijk geen 2x zeggen. Ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen. Weer een nieuwe uitdaging, met oververmoeide voeten een paar schoenen inlopen. Misschien nog maar een extra rolletje tape inslaan!! Ik hou jullie op de hoogte hoe dit afloopt!

Nu ga ik eerst even op m'n bedje liggen en straks lekker eten. Het ruikt in ieder geval weer lekker vanuit de keuken..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten