8 augustus 2013

Dag 31, 6 aug, St-More, 17km (689km)

 Vanmorgen heb ik lekker uitgeslapen. Ik had besloten om een rustig dagje tussendoor te nemen. Om 8:15 ben ik gaan lopen. Het was droog maar het dreigde te gaan regenen. M'n tent heb ik wel nat ingepakt na het noodweer van gisteravond.
Ik had met Henk afgesproken om naar Arcy-sur-sur te lopen, zo'n 8a9km. Onderweg bedacht ik me en besloot om er toch nog maar een extra dorpje bij te plakken.




 Op een gegeven moment heb ik een aanwijzing gemist en een verkeerde afslag genomen. Toen ik boven aan de berg kwam stond er dit....
Eerst heb ik nog gekeken of ik er omheen kon maar ik liep te ver de verkeerde kant op. Dus dan toch maar terug de berg weer af. Een kilometer of 4 later was ik weer in Bessy-sur-sur waar ik dus opnieuw kon beginnen. Gelukkig ging het nu beter en ik heb in Arcy nog even wat fruit gekocht en meteen opgegeten tijdens een wat langere pauze. Zo kon ik fris aan de laatste 4,5km beginnen.
Het was wel een steil paadje maar wel mooi en ik heb het lekker rustig aan gedaan
Mooi op tijd, ongeveer 13:45, kwam ik bij de camping aan. Nadat ik had betaald en m'n stempel had gekregen zei ze dat het vanavond hard gaat onweren. Toen ik vroeg of ik ergens binnen kon slapen kreeg ik een hele zaal voor mezelf alleen. Nu hangt m'n tent te drogen en slaap ik in ieder geval droog!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten