14 oktober 2013

Dag 99, 13 okt, Rabanal del camino, 21km (2279km)

Ik ben de dag vandaag weer begonnen met oud brood en een stuk chocolade reep. Gisteren waren alle winkels gesloten. (behalve de souvenierswinkels). Het was weer koud en ik was blij met m'n nieuwe handschoenen. 
Vandaag ging het de hele dag langzaam bergop. Het pad liep wel weer het grootste gedeelte langs een weg. Ik heb het lekker rustig aan gedaan en in elk dorp heb ik wel een barretje opgezocht voor een koffie. 

Telkens als ik ergens zat schoven ook de Koreanen weer aan. Er was een koude wind en op een open stuk probeerde ze achter me te schuilen en uit de wind te lopen. 
Het meeste van de dag heb ik alleen gelopen, lekker met een muziekje op, en dan weer naar het volgende cafeetje. 


Ik was al vroeg in Rabanal en de albergue was nog niet eens open. Ik heb lekker in de zon gewacht en niet voor niks. Dit is wel een van de mooiere albergues waar ik heb geslapen. 


Eerst de was en dan lekker in de tuin. Uit de wind is het nog lekker in de zon. 

Vanmiddag kreeg ik een sms van Bert,( ik heb hem een dag of 5 geleden voor het laatst gezien en hij zei dat ie langere afstanden ging lopen) hij is nog ongeveer 2 dagen van Santiago! Ik moet nog zo'n 240km! Die zie ik in Spanje dus niet meer. Dan moeten we maar een biertje in Belgie of Nederland pakken ;)

Om 16:00 klonk er ineens een bel, "teatime"!!! Iedereen werd voor een kop thee uitgenodigd. 
Wat later werd het fris buiten en werd de openhaard aangestoken. Vanavond ga ik met Nikki op Koreaanse kookcursus. Ik ben benieuwd! Eindelijk weer eens echt eten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten