11 oktober 2013

Dag 97, 11 okt, Hospital de Orbigo, 34km (2241km)

Weer een afscheid vandaag. Vanmorgen is Barbara met de bus gegaan omdat ze problemen heeft met haar been. Het was koud en nat. Na een heel stuk door Leon begon een saaie lange weg langs een doorgaande weg. 


Het enige wat ik nog gezien heb dat een beetje de moeite waard was zijn de ondergrondse kelders. 
Vandaag heb ik alleen maar gelopen, 1x heb ik gerust. Nergens kon ik een plekje vinden om even te zitten. Zo langs een doorgaande weg vind ik niks.

 'S middags werd het gelukkig wat beter weer en begon de zon weer wat te schijnen. Het laatste stukje het dorp in was wel mooi, gelukkig scheen de zon toen ik de brug over ging. 




Ik zit weer in een leuke albergue met een binnenplaats en een tuin. Ik moet wel zelf voor m'n eten zorgen, dat wordt een maaltijd salade denk ik want ik heb wat vitamine nodig. Die pelgrims menu's en pasta komen onderhand m'n neus uit ;)



2 opmerkingen:

  1. hoi Twan
    We genieten enorm van je belevenissen en foto's.
    We misten de Koreaantjes al een paar dagen
    maar gelukkig zijn er weer een paar.
    We zijn benieuwd hoe je Koreaans is als je thuis bent.
    Geniet van de laatste loodjes.Je bent er bijna.
    Groetjes
    Ben en Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Twan, het is nog steeds erg leuk om met je mee te lopen via je verhalen en je foto"s. Wat een prachtige plekjes allemaal.
    En wat gaat het je goed he? Ge bent er bijna.....je zult het nog gaan missen als het erop zit, denk je niet? We kijken nog steeds elke dag en wensen je alle goeds. Groetjes Jozé

    BeantwoordenVerwijderen