7 oktober 2013

Dag 93, 7 okt, Bercianos del Real Camino, 20km (2160km)

Na een heerlijke rustige nacht zonder oordoppen werd ik pas om 7:30 wakker. Ik ben rond 8:30 vertrokken en m'n ontbijt zou ik onderweg wel nemen bij een bakkertje of zo. 
Het was weer koud vanmorgen. Maar met m'n regenjas aan gaat het goed. Ik blijf nog steeds in korte broek lopen zo lang het nog kan. Vandaag ging het goed. Ik heb lekker rustig gelopen en het was lekker rustig. Opeens zag ik langs de weg een bord staan...
Zo kan ik het ook!!! De camino in een weekendje! 

Na een paar kilometer kwam ik over een bruggetje en er stonden 2 standbeelden. Blijkt dat ik op de helft van de "route Frances" sta. Nu gaat het ineens wel heel snel!



Eerst tijd voor wat eten. Bij een winkel heb ik wat eten gekocht voor vanmiddag. 




Na nog een lang stuk rechtdoor met weinig plekken voor een pauze kwam ik in weer een dorpje. Hier heb ik nog een koffie en een lekker stuk appeltaart genomen. En na wat kletsen met anderen heb ik besloten om maar te blijven. 

Ik heb denk ik weer een mooi plekje gevonden. Donativo met eten erbij. Hopelijk wordt er niet zoveel gesnurkt. 

2 opmerkingen:

  1. Twan

    Het einde zal naderen , en zal een nieuwe stap zijn in jou ontwikkeling als een volwaardig mens
    Laat je zintuigen hun werk doen Proef Ruik en kijk om je heen
    Als dat lukt kan zien waar voor je dit hebt gedaan ,en laat je diepste gevoelens voor thuis

    Koen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Twan

    Waar is de knop ''vind ik leuk"
    Hier sliep ik ook 30-5-13, was goed te doen.

    Bon camino

    Josefine

    BeantwoordenVerwijderen