17 oktober 2013

Dag 103, 17 okt, Fonfria, 22km (2379km)

Na een heerlijk ontbijt met niet alleen geroosterd stokbrood met jam, maar ook met chocopasta en zelfs musley ben ik vanmorgen de mist in gestapt. Ik heb weer lekker alleen gelopen. Eindelijk hadden we vandaag weer eens bergen en een goede ook! Gelukkig was het niet te veel dalen en de eerste 8km gingen stevig bergop. 


Gelukkig waren er onderweg nog een paar dorpjes met een cafeetje waar ik een koffie en later nog een bocadillo en een stuk taart kon eten. Verder was het weer een geweldige dag met prachtige uitzichten. Ik heb weer echt genoten vandaag, niet alleen van de natuur maar ook van de mensen die ik onderweg steeds weer tegen kwam. Zo....genoeg gezegd...kijk nu maar naar de foto's, die zeggen hopelijk genoeg :D









Dit is een Koreaanse filmploeg die we steeds tegenkomen die een docu aan het maken zijn over de Camino. 






2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige omgeving toch weer. Erg afwisselend de laatste week. Genieten hoor.
    Noel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Twan,

    Sybo en ik waren een paar daagjes weg. Het tegenovergestelde van wat jij doet, we zijn in Eurodisney geweest met een groep. Ik heb daar heeerlijk gegild in allerlei achtbanen. Ik heb veel aan je gedacht, aan de stilte waarin jij loopt tov de drukte om mij heen.

    Dankjewel voor de prachtige foto's. Vooral de uitzichten tijdens zonsopgang zijn prachtig. Het geeft me het gevoel dat ik een beetje mag meegenieten van je wandeling en het mooie spaanse land.

    Kun je mss aangeven hoeveel kilometer je nog mag lopen? Ik kan niet goed inschatten hoe ver het nog is.

    Oh... Sybo komt net binnen met bloemen! Proficiat voor mijn nieuwe baan :-) (maak je geen zorgen, bij dezelfde werkgever :-)

    Groetjes vanuit Arnhem,

    Marion en Sybo

    BeantwoordenVerwijderen