5 oktober 2013

Dag 91, 5 okt, Carrion de los Condes, 36km (2107km)

Het was koud toen ik vertrok vanmorgen. Ik moest m'n jas aan, maar toen de zon boven de horizon uit kwam werd het gelukkig al snel warmer. 

Vandaag was het weer een vlakke dag. Ik ben vertrokken met m'n muziek op en heb de eerste uren heerlijk gelopen. In een barretje kwam ik Nikki weer tegen en de rest van de dag hebben we samen gelopen. Ik heb geprobeerd om ze "lekker lekker lope" te leren. 


Toen ik net in de bar zat aan een bakje koffie en een broodje kwam er een hele groep met Spanjaarden binnen die volgens mij met een bus waren gedropt. Een kabaal dat die hadden. Dus snel m'n eten weggewerkt en vertrokken. Even later hoorde we ze dichterbij komen, als een zwerm insecten die je gaan opslokken. Ik heb snel een bankje gezocht en ze voorbij gelaten. 

Vandaag was werkelijk alleen maar rechtdoor. Wegen zonder eind. Echt gaaf om deze te lopen en er achter te komen dat die toch sneller eindigen dan je van te voren denkt. 


En dan eindelijk het dorp. Eerst maar een bed gezocht en dan naar de winkel voor morgen. Vanavond eet ik pizza. In de albergue is alleen maar een magnetron. 

1 opmerking:

  1. Hoi Twan

    Je loopt grote afstanden!! Zorg dat je loopt zoals je zelf wil!
    Laat je niet vooruit jagen, doordat het drukker is dan Frankrijk.
    Die 1e keer doe je niet over.....

    Bon camino

    Josefine

    BeantwoordenVerwijderen