20 oktober 2013

Dag 106, 20 okt, Palas de Rei, 24km (2456)

De dag begon vandaag weer met een heerlijk bordje cornflakes. Daarna ben ik in het donker vertrokken. Het eerste stuk heb ik met Jay en Minji gelopen en later een stuk met Jay, na een pauze bij een barretje met een kop koffie om echt wakker te worden ben ik alleen verder gelopen met een muziekje op.

De route is sinds gisteren overdreven goed aangegeven. Op elke hoek staan soms wel 3 pijlen of een groot verkeersbord met de richting. 
Ook nu is bet weer ontzettend druk en ik kan alleen aan de gekte ontsnappen door m'n muziek maar wat harder te zetten. 

Soms wacht ik gewoon even als er weer een stel van die Spaanse herriemakers aankomen zonder rugzak. 
Sommige lopen al mank na de eerste dag en laten meteen hun rugzak naar de volgende albergue brengen. 

Als we onze slaapplaats hebben gevonden, (we wachten met z'n 5en op elkaar in het eerste cafe in een stad ) kunnen we na de douche nog even een afzakkertje pakken in een restaurantje op de hoek. We blijken ver van de supermarkt af te zitten en met de regen besluiten we voor het 3 gangen pelgrimsmenu te gaan voor €10,- 

4 opmerkingen:

  1. Twan, heel veel succes en plezier met de laatste kilometers! Geniet er nog van ondanks de drukte! Groeten uit Liempde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Twan,

    Wat ga je geweldig goed! Heel veel succes de laatste dagen en geniet er ontzettend veel van!
    groetjes van Inge en Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twan,

    Nog een paar dagen en dan wachten wij op jouw telefoontje IK BEN ER.
    geniet er van jongen.
    pap en mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook de dag pelgrims zoeken de stilte op ,maar ja met 120 mensen een stukje lopen geeft veel kabaal
    Goede tocht in het oog van de heer ben je nu al een volwaardiger mens.

    Koen

    BeantwoordenVerwijderen