17 oktober 2013

Dag 102, 16 okt, Ruitelan, 28km (2357km)

Vannacht heb ik niet zo goed geslapen want er lagen er een paar ontzettend te snurken. Zelfs m'n oordoppen hielpen er niet tegen. Vanmorgen was het nog donker toen ik wegliep. Echt koud was het niet maar het miezerde wel weer. Dat mocht de pret niet drukken want er was een geweldige zon opkomst en ik had gewoon een goede zin en die is de hele dag gebleven, zelfs toen het even doorregende. 
Ik liep langs een cafeetje waar een muurschildering op was gemaakt die precies liet zien hoe ik me vandaag voelde!
Dan nog even een klein bergje over met weer een geweldig uitzicht. Ik heb me wel 20x omgedraaid om ervan te genieten. 



Gelukkig is het ook even droog geweest vandaag en heb ik nog even op een normale manier kunnen wandelen. Het is lastig in de regen want ik ben veel te bang dat m'n telefoon te nat word en ik dus ook geen fototoestel, internet, blog en zo meer heb. 

Onderweg loop ik onder een hoop kastanje en notenbomen door. Het is bijna gevaarlijk want regelmatig komt er wat naar beneden zetten. Natuurlijk kan ik het niet laten om flink wat te snaaien en ik loop dan ook de hele dag te knabbelen. 

Dit is alles wat er nog over was na een dagje knabbelen...

Ik heb weer een leuk herbergje gevonden en ik slaap op de zolder. Natuurlijk zijn ook Jay, Minji, Dahae en Nikki er weer bij. Vanavond eten we met de rest mee met het pergrimsmenu. 

Ik hoop maar dat er vanavond niemand snurkt want ik ben best moe...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten