24 oktober 2013

Dag 110, 24 okt, rustdag Santiago,

Vandaag heb ik een rustige dag. Het enige wat ik echt wil doen is m'n buskaartje naar huis kopen. Het is noodweer als ik beneden kom. Eerst laat ik Dahae zien waar ze haar Compostella kan halen en dan ga ik op zoek naar info voor m'n terugreis. Als ik m'n busticket heb geboekt loop ik eerst naar de kathedraal om een kaarsje aan te steken. 

Dan even terug naar het hotel om m'n ticket droog op te bergen. Om 12:00 is er weer een pelgrimsmis en ik ga er naar toe om te kijken of misschien het wierrookvat zwaait. 


Helaas... Ik heb besloten om er ook niet op te wachten en om morgen gewoon te vertrekken. Vanavond maken we nog een klein feestje omdat morgen Minji en Dahae niet mee naar Finesterre lopen. 



1 opmerking:

  1. Hoi twan het is volbracht super goed fijne reis terug met de bus groetjes Harry en marianne

    BeantwoordenVerwijderen