15 oktober 2013

Dag 101, 15 okt, Cacabelos, 25km (2329km)

Gisteravond werd ik nog even verrast voor m'n 100e dag. Er werd door de dames voor me gekookt! Ze hadden zelfs een taartje geregeld, lief he!

Dat was nog een gezellig avondje!

Vanmorgen was het koud en nat. De hele dag heeft het gemiezerd. De weg was ook niet bijzonder en er was veel asfalt. Daarom vandaag een kort verslagje met weinig foto's. 




De voorspellingen voor de komende dagen zijn slecht. Ik hoop dat ze het deze keer goed mis hebben ;)

Ik kreeg vandaag een sms van Bert dat ie in Santiago is aangekomen gisteren. Gaaf! Jammer dat we niet samen daar konden aankomen maar hij heeft er gelukkig een hele goede rede voor! En dat laatste biertje komt wel een andere keer ;)

2 opmerkingen:

  1. Hallo Twan, leuk om je verslag te lezen. Mijn zwager Jeroen is ook onderweg. Ik heb net 3 dagen met hem meegelopen, van Puenta la Reina tot LogroƱo. Wat een geweldige sfeer op de camino! Ik heb mij vanochtend met pijn in het hart losgerukt uit de camino, maar dit smaakt naar meer. Veel plezier nog, buen camino!

    Groet, Martijn van Hulten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, ik ben weer bij. Had je verslagen al een poosje niet meer gelezen, maar nu gaat het toch echt hard! Nog maar een weekje of twee? Heel veel plezier en sterkte met de laatste loodjes. Maar dat zal wel goedkomen, met die meiden om je heeb ;-) Ik hoop een keer mondeling je verslag te horen, want ik ben inmiddels wel een beetje jaloers, ahum.
    Groeten,
    Noel

    BeantwoordenVerwijderen