27 oktober 2013

Dag 111, 25 okt, Santiago,

En dan loopt de camino toch weer anders dan verwacht...
Vandaag zou ik weer verder lopen naar Finesterre.....nou NIET DUS!!!!

Gisteren ben ik een pizza gaan eten met Jay, Minji en Dahae. Heel lekker en gezellig. Daarna zijn we naar de bar van het hotel gegaan om nog een klein afscheidsfeestje te vieren. Toen we ma zo'n 20 min in het hotel aankwamen voelde ik me niet zo lekker en na een toilet bezoekje werd ik wat misselijk. Ik ben meteen naar boven gegaan, ik was in een mum van tijd zo ziek als een hond.... De hele nacht heb ik op en neer gelopen van bed naar toilet, zelfs water kon ik niet binnen houden. Vanmorgen was ik dan ook niet in staat om 25 km te gaan lopen. 

Toen Jay, Minji,Dahae en Nikki het hoorde zijn ze meteen ook nog een dag in Santiago gebleven. Geweldig lief!! Dat je een dag van je reis opoffert. Ik ben 's morgens naar de apotheek gegaan om ORS te kopen en naar de supermarkt voor wat fruit. Daarna ben ik toch maar even naar de kathedraal gegaan om naar de "bota fumare" te gaan kijken. Na de pelgrimsmis ( voor de 3e keer ) ben ik naar bed gegaan en heb ik de hele middag geslapen, totdat de meiden me 's avonds gezelschap kwamen houden. Ik had koorts, maar na wat paracetamol voelde ik me wat beter. Om een uur of 11 heb ik afscheid genomen van Minji en Dahae, ze gaan met de bus naar Finesterre en ik zie ze niet meer. 

1 opmerking:

  1. Hoi Twan, ik heb even je blog niet gelezen gehad, maar fantastisch dat je in Santiago bent aangekomen ondanks de tegenslagen die je onderweg hebt weten te overwinnen. Maar zoals ze zo vaak zeggen: "Alles komt goed." en dat blijkt nu ook maar weer. Jammer dat Santiago op zich een beetje tegen is gevallen. Nu ben je op weg naar Finisterra lees ik. Fantastisch om daar bij het 0-punt aan te komen en aan het einde van het land te staan, alleen maar water zover je kunt kijken. Geniet ook nog van dit laatste stukje. Groetjes Toon Timmermans

    BeantwoordenVerwijderen