2 oktober 2013

Dag 87, 1 okt, Atapuerca, 33km (2001km)

Weer wakker om 7:30. Het was de laatste dag van Marleen, die ging vandaag naar Biaritz en morgen vliegt ze naar huis. We hebben samen nog een ontbijtje genomen in een barretje en gekeken hoe laat en waar de bus vertrok en daarna ben ik weer vertrokken. 

Het weer was droevig. De hele dag heb ik ondergedoken gezeten in m'n capuchon, het regende en er stond een koude harde wind. Na een kilometer of 10 heb ik gepauzeerd in een kroegje en heb nog een broodje gegeten. 

Ik heb de hele dag alleen gelopen, het was een lang, koud, saai breed kiezelpad zonder plaats om te pauzeren. Gelukkig had ik van de afgelopen dagen stof genoeg om over na te denken. Ik hoefde me dus niet te vervelen. 
Ik heb hard gelopen vandaag. Ik kon niet rustig wandelen. Veel heb ik er ingehaald en ik heb maar 1 pauze gehad. Aan het eind van de middag waren m'n voeten best moe. 
Ik was toch blij dat ik zo ver ben doorgelopen. Nu zit ik in een kleine gezellige alberge waar de houtkachel brand en waar ik vanavond weer aan kan schuiven voor het pelgrims menu. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten