1 september 2013

Dag 57, 1 sept, rustdag, 0km (1288km)

Na een best goede nacht stond ik (nou ja stond) op met een behoorlijk dikke enkel. Ik had hem toch beter omgezwikt dan ik dacht. Ik ben naar de wasruimte gestrompeld en meteen m'n bestelde brood opgehaald en toen ben ik maar snel weer in m'n slaapzak gekropen. 
Nadat Andreas (die is gisteravond nog laat op de camping aangekomen) is vertrokken en het wat warmer werd ben ik eerst maar op het luchtkussen gaan liggen, in de zon met m'n paatjes omhoog. 
Daarna was het eigenlijk de hele dag gewoon rustig houden bij het zwembad en in de bar ( die zondag en maandag gesloten is ). Eindelijk vakantie!
'S middags zaten er een Boschennaar (Mari) en een Belgische (Marjan) bij het zwembad en die nodigde ons uit om te komen BBQen. Nou daar hoefde we niet lang over te denken. Het is alweer een paar dagen geleden dat ik een goed stuk vlees op heb. 
Het was weer een gezellig avondje. En wat een gastvrijheid weer, super om steeds weer zulke mensen te ontmoeten. 

4 opmerkingen:

  1. Ha Twan,
    Even strubbeling met je voet, wel beetje dik, ja.
    Dus,als je niet loopt, pootje omhoog.
    Hopelijk blijft ie goed genoeg om vooruit te kunnen.
    Maar ook wel lekker om dan un keer te niksen en met je blote bast in de zon.
    Die mag gezien worden, want 9 kilo kwijt zijn toch 9 pakken suiker...wauw, goed man.
    En met die kilo's is er vast ook wat ballast uit je hoofd mee afgevoerd...mooi meegenomen.
    En nu weer de paden op, de lanen door!!
    Loop ze en wij lopen met je mee via je blog.
    Houdoe,
    Jeanne en Bob

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjonge, dikke poot. Vooral omhoog houden en ijs er op, maar dat is nu denk wel mosterd na de maaltijd. Beterschap, ennuh, elk nadeel hep z'n voordeel ;-)
    Noel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig maat! Koud biertje op die enkel onderweg en dan komt het goed. kan je nog eens op een kaart aangeven waar je zit zodat we een beetje visueel beeld krijgen van wat je al hebt gedaan en wat je nog te wachten staat? Succes! Maurice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twan

    Ik lees met veel plezier je blog
    We hebben het met Herman Rody en Jaqcues tijdens de kanotocht er even over gesproken.
    Deze tocht was ook leuk
    Die poot van je zal wel als de scheping het wil genezen ,maar aangezien je al zover bent
    zie ik dat wel gebeuren.
    Grapping om te lezen dat het lijkt wel of je meer tot jezelf komt.
    Mogen de dode reizigers je pad verlichten.

    Mail wel weer

    Koen

    BeantwoordenVerwijderen