3 september 2013

Dag 58, 2 sept, Weer Saint-astier, 5km (1293km)

Voor wat ik vandaag heb beleefd, zie gisteren.....




Nee, toch niet. Het was wel rustig maar toch weer anders. Vanmorgen stond ik op en ik kon gelukkig m'n enkel goed bewegen. Ik had gisteren besloten om nog een dag hier te blijven om te herstellen, maar toen ik een stukje had gelopen begon ik te twijfelen. Dan eerst maar naar de apotheek voor tape, naar de bank en naar de aldi voor eten. Dat ging eigenlijk wel heel goed. Ik had m'n schoenen aan gedaan en was nog niet ingetapet en kon al gewoon lopen. Na het ontbijt besloot ik dat het toch beter was om te blijven. M'n voet was nog iets te dik om getapet te worden, nog 1dagje geduld. 
Toen ben ik hier maar gaan liggen. Lekker in de schaduw met m'n voeten omhoog tegen de kussens. Daar heb ik het de hele morgen eigenlijk vol gehouden. Rond de middag ben ik nog even door het stadje gelopen en ben ik naar de lidl gegaan om avondeten te kopen. 




De rest van de dag was rustig. Lekker hangen in de schaduw want in de zon is het niet uit te houden. En na de lunch even lekker op bed een dutje gedaan. Om een uur of 5 werd ik wakker gemaakt door Marjan, of ik vanavond mee een vissoepje kwam eten. Nou leuk! Natuurlijk! Ik neem m'n salade en brood en wat te knabbelen wel mee. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten