9 september 2013

Dag 64, 8 sept, rustdag Bazas, 0km (1431km)

Vannacht heb ik besloten om vandaag eens lekker een dagje niks te doen. Ik heb niet zo lekker geslapen want er lagen er 2 wel zo ontzettend te snurken! Rond een uur of 7 ben ik eruit gegaan en heb met de rest mee ontbeten. Daarna heb ik Bert weer uitgezwaaid (die kom ik over een paar dagen wel weer tegen ;). Daarna eerst maar even een beetje opgeruimd en de afwas gedaan en toen was het tijd om voor het avondeten te zorgen. Gelukkig is de Carefour tot 12:30 open. Het regent weer vandaag, nog een reden om lekker binnen te blijven. Hopelijk is het morgen weer droog. 
Natuurlijk ben ik ook in de kathedraal geweest vandaag. Een mooie gotische kerk. En natuurlijk even een kaarsje bij de heilige Antonius. 

Om 15:00 was de tourist office open, dus ik daar naartoe om nog een overnachting te regelen. Dat was niet mogelijk! Het was toch beter om maar te stoppen met de tocht. Dus van de dokter van de vvv mag je na ruim 1400km niet een beetje moe zijn!!! Zo gaat dat dus de laatste dagen met alles hier. Ook wifi is zo'n ding. De code daarvan schijnt zo ongeveer staatsgeheim te zijn!! Sorry dat ik dus niet sneller m'n blog kan posten, maar ik loop nog steeds en ik hoop dat het in Spanje allemaal beter is geregeld!
Dit is dus de kamer waar ik vanavond voor de 2e keer eigenlijk niet mag slapen.....welterusten!
Het uitzicht uit het raam. 

Aan het eind van de middag kwamen er nog 2 dames aan. Ze wilde boodschappen gaan doen voor het avondeten en ik zei dat ik dat net had gedaan en dat ze best mee konden eten, ik had toch genoeg. Ze wilde toch nog even gaan kijken. Even later kwamen ze terug en alles was gesloten. Ze hadden nog wel een toetje kunnen regelen. 

He enige dat open zou gaan was een pizza tent om 19:00. We hebben eerst wat pasta gegeten en daarna nog 1 pizza besteld met z'n 3en. Als toetje hadden ze natuurlijk kaas en een soort cake, heel zoet, een lokaal iets en een koek van eiwit en suiker. Net als bij ons van die schuimpjes. Nou dat moet je een Fransman eens laten zeggen "schuimpje" , gaat je dus mooi niet lukken! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten