15 september 2013

Dag 70, 14 sept, Hagetmau, 19km (1572km)

Vanmorgen om 5:30 is Desiree weer vertrokken. Nadat ik haar had uitgezwaaid, ben ik toch nog even lekker terug in m'n bedje gekropen. Die tijden ben ik even niet meer gewend. 
Om 7:30 werd ik wakker van m'n telefoon. Een sms van Dees dat ze al op het vliegveld was en de auto al had ingeleverd. Het was voor mij een mooie tijd om op te staan en om 8:00 ben ik vertrokken na een bezoekje aan de bakker. 

Het was mistig. Wel mooi. Ook was het heerlijk rustig op straat want het is weer weekend. De dagen van de week moet ik echt opschrijven anders kan ik die niet bijhouden. Toch wel belangrijk om in ieder geval te weten wanneer het zaterdag is want dan moet ik voor 2 dagen eten kopen. 

Later trok de mist wat op. Het was een lekker rustige route over kleine weggetjes. In 1 dorpje hingen zelfs de slingers uit omdat er kermis was. 




Het was een korte dag vandaag en ik was dan ook mooi op tijd in Hagetmau. De tourist info was nog open en verwees me naar het zwembad om daar de overnachting te betalen en de code van de deur op te halen. Daarna kwam ik eerst nog langs het kerkje waar ik dan (als die open is) ook even binnen kijk. 

Toen ik in de gite kwam was Bert er nog en hier zouden we wachten tot Andrea er morgen ook weer bij is. We hebben nog even wat boodschappen gedaan voor ons avondeten en daarna heb ik nog even lekker wat gerust. En wat morgen brengt???

1 opmerking:

  1. Hey Twannie,
    Goed bezig kerel! Nou... Pyreneeën nog even over, wat zullen wij als volgers van jou weer mooie kiekjes te zien krijgen:)
    Geniet ervan Pelgrim en hou je taai! Groeten Jaco

    BeantwoordenVerwijderen