30 juli 2013

Dag 23, 29 juli, Sezanne, 21km (502km)

Vandaag was weer een leuke dag. Na ons ontbijt zijn we om ongeveer 7:00 vertrokken. Het eerste stuk hebben we over de weg gelopen omdat we al snel het pad naar de route voorbij liepen en niet terug wilde.

Vandaag lopen we met z'n drieen, Inge, Joop en ik.
Het was geen moeilijke route en het weer was super.


Er zaten een paar kleine klimmetjes in maar de rest ging weer over graspaden langs velden. Bij onze eerste pauze kwamen we Guy nog tegen, die loopt liever alleen. 


Natuurlijk komen we ook weer een paar zandpaden tegen maar door de regen van de afgelopen dagen zijn die behoorlijk nat.


Al vroeg komen we aan bij Sezanne waar Inge en Joop al een overnachting hebben geregeld bij de nonnen. Omdat er geen plaats meer was, zou ik op de iets verder gelegen camping gaan slapen.




Omdat ik toch nog boodschappen moest doen besluit ik eerst mee te lopen naar de nonnen. Daar aangekomen was het geen probleem om te blijven. Het is een bejaardenhuis voor nonnen en ik mag vanavond in de kapsalon slapen. Dat is 20 jaar geleden dat ik in een kapsalon ben geweest 😂




Eerst moesten we nog even mee naar beneden. Toen we in een zaal aankwamen stonden daar 3 borden en een schaal risotto en een schaal worsten met een karaf wijn voor ons klaar!
Ik ben blij dat ik toch nog even ben mee gelopen. Dit had ik voor m'n tentje niet gehad. Nu eerst even douchen en dan wordt het tijd voor een biertje.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten