7 juli 2013

Dag 1; Oirschot 18km

Nou..... ik ben vertrokken.
Het was niet makkelijk vanmorgen om m'n schoenen aan te trekken en te gaan.
Zo lang hebben we er naar toe geleefd en dan is het zo ver en is het toch moeilijker dan verwacht.

Het was warm, heerlijk weer om met je voetjes in een teiltje met water te zitten. Maar zo kan ik wel meteen wennen want de temperatuur zal nog wel verder oplopen. 

Het was heel raar om zo door Gestel te lopen, alles is nog zo bekend.
Nadat ik de bossen in liep werd ik een stuk vergezeld door wandelvereniging "de vrolijke Brabanders" die aan het trainen waren voor de 4-daagse.



Toen de hele meute afsloeg richting hooibrug ben ik rechtdoor gelopen naar Boxtel. Via Boxtel ben ik door Lennisheuvel naar Oirschot gelopen waar ik vannacht bij mijn neef Dennis slaap.




Eerst even nog wat boodschappen doen voor vanavond want met dit weer moet er natuurlijk BBQ vlees gegeten worden!



1 opmerking:

  1. Hi Twan, Leuk om te lezen hoe je start is gegaan.We waren zo benieuwd hoe dat zou voelen voor je om zo je voordeur en Gestel uit te lopen,toen we het lazen konden we het ons helemaal voorstellen..Best moeilijk dus...dat hadden we al gedacht... Het is nu nog redelijk bekend terrein voor je zoals je al schreef.Fijn dat er ook terrasjes op je route liggen... haha!!We blijven je volgen, zet um op,we denken aan je,je bent goed bezig,knap hoor Groetjes Ruud en Jozé

    BeantwoordenVerwijderen