20 juli 2013

Dag 14, 20juli, Sevigny-la-foret, 5km (286km)

Ondanks dat Dees hier is, heb ik besloten om toch nog een klein stukje te lopen. Wel een heel klein stukje maar dan kan ik morgen een dorpje verder. 

Desiree heeft me om 09.00 uur in Rocroi afgezet en ben ik 5km gelopen. Toen ik bij de volgende kerk was, heb ik gebeld en kwam Dees me ophalen. In de tussentijd heeft Dees even in Rocroi gelopen

 en een bakje koffie gedronken.
We zijn nog even naar een ander stadje gereden en hebben daar wat te eten gehaald en daarna zijn we naar een meertje gereden om te picknikken. 



Na de middag zijn we terug gereden naar Rocroi, waar we nog rond de vesting hebben gewandeld en door het plaatsje zelf. 



Nog even een colaatje met Simone als afscheid en toen werd het weer tijd om richting het hotel te gaan. 'S avonds hebben we in het centrum van Charleville-Mezieres nog wat gegeten en een terrasje gepikt. Het was een gezellige en leuke dag.

1 opmerking:

  1. Waar krijg je energie van??.....Tevreden zijn over jezelf en....je meisje even in je buurt hebben...
    Doei, Jeanne/ bob

    BeantwoordenVerwijderen