18 juli 2013

Dag 12, 18 juli, Olloy-sur-virion 8km (257km)

Vandaag is een rustdag. Na gisteren leek het me wel verstandig om m'n benen een beetje rust te gunnen. Om 7:30 ben ik opgestaan en ben om ongeveer 8:00 opgestapt. 

Het leek me wel slim om het eerste stuk over de weg te lopen, wat een heel stuk korter is dan de route volgen, dus ik ging rechts en Simone linksaf.

Al snel kwam ik in Treignes waar ik de route weer heb opgepikt, en waar zelfs een steegje naar me vernoemd is....
De route was mooi over kleine zandpaden en met veel schaduw, dat is heel wat prettiger lopen dan de afgelopen dagen in de volle zon.


Een stukje liep het pad langs een rivier en waar water is...

Rond een uur of 10 al kwam ik in het dorp. Ik heb even op een stoepje in de schaduw gezeten en later heb ik een bakkertje gezocht. Ze hebben hier van die heerlijke broodjes gevuld met appel. 

Ik kwam eigenlijk veel te vroeg bij het slaapadres aan en moest dan ook even wachten voordat ik een bed kreeg aangewezen. Gelukkig kon ik kiezen voor een kamer of een slaapzaaltje. Die keuze is niet zo moeilijk, ik krijg nog slaapzalen genoeg 😉

Vandaag doe ik lekker rustig, morgen wordt weer een langere dag naar Rocroi, maar dan komt ook Desiree en dat maakt alles goed!!






3 opmerkingen:

  1. Hoi twan rustig aan dus veel succes en groetjes aan desiree loop fijn verder groetjes Harry en Marianne..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een topdag was het vandaag! Leuk dat we een paar dagen samen op kunnen trekken! Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi twan en Desiree ! Wat leuk dat jullie een dagje samen zijn, heel veel plezier een hele fijne dag en geniet van elkaar zodat jullie er allebei weer even tegen kunnen.Groetjes Ruud en Jozé.

    BeantwoordenVerwijderen