6 oktober 2013

Dag 92, 6 okt, San Nicolas del real Camino, 33km (2140km)

Het was weer koud vanmorgen. Toch wil ik proberen om het in m'n korte broek vol te houden. Zo ben ik thuis vertrokken en het zou wel mooi zijn als ik zo ook in Santiago aan kan komen. 

Ik loop nu over de meest rechte weg van Spanje denk ik. Het eerste stuk was 17 km zonder maar 1 bocht. 

Ik heb lekker alleen gelopen vandaag ( tenminste...lekker een muziekje op en in m'n eentje de kilometers weg lopen ). Erg veel spannends heb ik niet meegemaakt vandaag. Als ik alleen loop ga ik nog steeds te hard. Ik haal iedereen in. In het eerste dorpje heb ik weer een "bocadillo de jamon" gegeten met een bakje koffie. Daarna ging het weer rechtdoor. 



Een heel stuk langs een doorgaande weg. Veel spannende verhalen kan ik er helaas niet over vertellen. Om een uur of 2 kreeg ik last van m'n voeten van de vlakke weg, en ik besloot om niet veel verder te lopen. Ik heb de neiging om te veel kilometers op een dag te maken. Dat gaat bijna vanzelf, ik wil ook niet elke dag om 2 uur al in een albergue zitten. Wel jammer dat het dan zo snel gaat. Het eind komt al aardig dicht bij en ik ben nog niet toe aan stoppen. 

3 opmerkingen:

  1. Je kunt gewoon doorlopen naar porto? Ik vind het nog steeds vermakelijk, dus ik zeg doen :) Liefs Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees met veel plezier je verhalen en geniet erg van je foto's. Wat een trip! petje af. het lijkt me een enorme ervaring en heel bijzonder om te doen. Groetjes en succes met de laatste loodjes, Jolanda Lelieveld (nicht van Desiree)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Twan
    Ik snap wel dat je niet wil stoppen als het te vroeg is!
    Ik deed dit de 1e keer ook zo, en had na de camino het gevoel dat ik niet alles gezien / beleefd had.
    En dus spijt na de camino.
    Maar dat hoeft niet voor jouw te gelden!!!!

    Bon camino

    Josefine

    BeantwoordenVerwijderen